ЗДОРОВА РОДИНА
ЗАДАТИ ПИТАННЯ
Ознайомитися з тарифами?
Оформити заявку на страхування?
Страховий випадок?
Задати запитання тут arrow

ЗДОРОВА РОДИНА

 

Дії при настанні страхового випадку

 

Клієнт/Застрахована особа або будь-яка інша особа:

1. Повідомляє про настання події, що має ознаки страхової протягом 10 календарних днів за номером 0 800 503 119 (безкоштовно з мобільного та стаціонарного)

2. Скачати, роздрукувати та заповинити заяви на виплату страхового відшкодування

Додати наступні документи:

- копія паспорту
- копія ІПН
- копія договору страхування

- копія документів, які підтверджують факт настання і причини страхового випадку: довідка з медичного закладу, виписка з історії хвороби.

 3. Відсканувати або сфотографувати (у задовільній якості) документи відповідно до пункту 2  і направити на електронну адресу med@grdn.com.ua

Оригінал повідомлення та копії документів надіслати на поштову адресу:

ТДВ «СК «ГАРДІАН» м. Київ, вул. Саксаганського, буд. 96, 01032.

 

 Заява на виплату страхового відшкодування 

 Заява на припинення дії договору 

 Оферта "Здорова родина"

Сподобалось:
Поділитися:
ЗАДАТИ ПИТАННЯ
Ознайомитися з тарифами?
Оформити заявку на страхування? Страховий випадок?
Задати питання
loader
Google+